Tuesday, March 23, 2010

cerita minggu ini.....

ha ni gambarku bersama ayahnda tercinta sewaktu aku mengandungkan asfan idraki....

salam semua.... minggu ni terasa happy sangat first thing aku da daftar nama company aku kt ssm....namanya FARAHANACM ENTERPRISE.....namanya bersempena nama aku dan ayahnda yg trcinta yg mempunyai semangat jati diri yg kuat ....bg ku ayah adalah kekuatan ku utk terus berjaya tanpa berputus asa....masih segar diingatanku bagaimana dirinya mengharungi kesakitan akibat strok dan x berjalan selama 12thn aku benar2 admire dgn semangat yg ada pd ayah......itu tidak bererti aku lupa akan suamiku yg tersayang....bagiku dia adalah tunggak setiap kejayaanku mana tidaknya sokongan moral dan kewangan yg dberikan pd ku amat berharga........bagiku kajayaan aku kini adalah atas sokongan dan dorongan orang2 yg aku sayangai dan disayangi...terima kasih kalian semua hanya ALLAH yg mampu membalas semua nya....... danbuat diri ini semoga aku terus berusaha dan sukses dalam peniagaan ini dan tidak lupa buat anak2 mummy yg tercinta.....ini semua buat kalian sayang kerna kalianlah mummy akan lebih dan lebih berusaha untuk berjaya demi kejayaan kalian di masa akan datang terutamanya dalam pendidikan kalian....amin....

4 comments:

  1. Alhamdulillah, I am so very proud of you :D

    ReplyDelete
  2. wah farah semakin maju...semoga berjaya bisnes makan2 awak ni...of course la famili aku mmg tempah kat kau je..mak aku, kalau ada apa2 je..mesti cakap.."tempah kat farah je lah" heheh...

    ila

    ReplyDelete
  3. oh yer ker....thanks for ur support ya.....

    ReplyDelete